Tesztszezon – Kommentfogó

camoÁltalában nem sok mindent lehet leszűrni az első tesztekből, mivel aki talált valamit a télen, az úgyse most rakja ki az asztalra, akinek meg nincs a kezében semmi, az meg feszít mint pók a lucernásban, hátha jut a sisak hátuljára még egy szponzor.

Gyors összegző (vélemény) az első két napról, de inkább kommentfogónak szánom a cikket, mert a szerzőgárda jelenleg lassabban akar összeállni, mint az új McLaren Honda.

Mercedes

Az biztos hogy a Mercedes megint űrhajót gyártott, és szemmel láthatólag lesz még mit előhúzni a kalapból az idénynyitóra. A kisebb technikai megingást leszámítva a W06 ugyanolyan gyors, és megbízható mint az elődje, ha tippelni kéne az mondanám számukra ott fog folytatódni 2015 ahol 2014 abbamaradt…

Ferrari

…de a tesztet ennek ellenére a legjobban a Ferrari kezdte, hiszen mindkét nap a vörös gép végzett az élen. Viszont kérdés, hogy mennyiben valós az amit látunk. Az biztos hogy nem kirakatidőkkel operáltak, hiszen az SF15-T érzésre is sokkal gyorsabb az elődjénél, még azt is le merem írni, hogy az eddigiek alapján idén ők lehetnek/lesznek majd a legfőbb kihívói a Mercedesnek. De milyen hátrányból ugye, mert azt majd ugyanennyire valószínűnek tartom, hogy Melbourne-ben ők  is kapnak vagy öt tizedet az időmérőn.

Williams-Red Bull

A “harmadik erő” címre idén is az a két csapat pályázik, akik tavaly a második helyért álltak sorba, de a sorrendet megtippelni majdhogynem lehetetlen. A Williams továbbra is a megbízhatóságával tűnik ki, a Red Bull meg talán gyorsabb de eléggé összetákoltnak tűnik, camouflage ide, vagy oda. Már csak a pilótapáros miatt is az energiagyárosokat mondanám.

McLaren

A büdös nagy semmi ellenére megelőlegeztem nekik az ötödik helyet, de szigorúan, kiemelve, aláhúzva, bekeretezve, CSAK AKKOR, ha sikerül összetákolni az autót az idénykezdetre. Adatok hiányában, ha tavalyról illetve a többiekből indulok ki, akkor azt mondanám, hogy az 5. helyről felfelé piszkosul nehéz lesz, nem is tartom valószínűnek, lefelé annál könnyebben csúszhatnak még. 1 év hátrány a turbókorszakban, az 1 év hátrány. Még a Hondának is.

???

De kik alkotják a középmezőny krémjét? De tényleg. Kit írjak ide?

Az (egyes hírek szerint) anyagi csőd szélén táncoló Force Indiát, akik még az sem biztos hogy ott lesznek a rajtrácson?

Az IMAX mozik szintjén vetítő Saubert, akik tavaly is ugyanezt csinálták, hogy aztán a végelszámolásban a Marussia mögött végezzenek?

A Lotust, ahol már tavaly is döcögött a szekér, idén meg egyenesen hason csúszik a porban?

A Torro Rossot, az örök ígéretet, akik az előző tesztszezonokkal ellentétben, szemre most még egy kirakatkörhöz sem elég gyorsak?

A két kicsit… tényleg velük mi van egyáltalán?

Kommentben lehet jósolgatni.